Myser i soffan

Nu sitter jag för mig själv i soffan och myser. Mattias är och klipper gräset vad stugan på Södra näs så jag har lite tid för mig själv. Idag har jag jobbat, började ett och slutade fem, en helt okej dag inte så mycket folk men timmarna gick. Innan jobbet tog jag en promenad längs havet, det var så mysigt.

Jag skulle ha jobbat imorgon men på grund av att vi måste spara timmar så blev jag ledig, ganska skönt att vara ledig men synd på pengarna. Nu är det mindra än en vecka tills vi åker till Paris och jag längtar så. Jag ska nog börja packa snart, det är mycket som ska med och jag har börjat skriva en lista.

På fredag är det midsommarafton, mina föräldrars bröllopsdag och min morbrors födelsedag. På dagen ska jag och Mattias vara på Södra näs och äta lite midsommarlunch med hans familj. Senare på kvällen ska vi till Frida och Fredrik i Åskloster. Vi ska grilla, spela kubb och ha det trevligt.

Imorgon tänker jag ta sovmorgon och sen ska jag till gymmet och träna en stund. Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0