Måndag

En ny vecka är här och idag känner jag mig inte så bra. Jag är orolig inför resan och idag ska jag till ätstörningsenheten. Det har varit en helg med mycket mat och annat och det gör att besöket idag känns ännu jobbigare än vanligt. Något som jag alltid gör där är att väga mig vilket är ett jobbigt moment, att låta någon annan se vad vågen visar men det är väl bara att bita ihop. Helgen har varit bra men den har också haft många stunder då ångesten har kommit fram. Jag vill kunna äta gott och njuta av det men det är verkligen inte lätt.

Nu ska jag iväg till frisören och kolla om hon har tid att klippa min lugg sen har jag några saker att fixa på stan. Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0