Hemma igen

Det är väldigt skönt att vara hemma igen samtidigt som jag saknar Paris. Det är en härlig och otroligt fint stad och jag åker gärna dit snart igen, jag ska bara lära mig lite mer franska innan så jag kan förstå vad de säger :).

Igår låg vi på stranden hela dagen och så blir det nog idag också. Imorgon börjar jag jobba igen så det gäller att ta vara på den sista lediga dagen. Senare idag ska jag även till ätstörningsenheten och jag känner mig lite orolig, har ju ätit mer än vanlig nu under semestern och jag är rädd för vad vågen kommer att visa.

Ha en trevlig dag.

Lite bilder från Paris
Hotellet
   

Sevärdheter
   

Fler bilder kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0