En underbar helg

Helgen är snart slut och den har varit väldigt bra. I fredags kväll åt vi tacos och sen tittade vi på tv och myste i soffan. Igår jobbade jag till tre och det var så mycket folk men allt flöt på så himla bra. Mattias kom och mötte mig efter att jag slutat och så gick vi och satte oss i solen och fikade, det var så mysigt. Sen gick vi hem, lagade en god middag och spenderade kvällen i soffan med några bra filmer.

Idag sov vi länge, vaknade vid halv tolv vilket inte har hänt på väldigt länge. Vi åt en god frukost och sen bestämde vi oss för att ta en cykeltur till Tre Toppar för att äta glass. Det var ganska jobbigt att cykla på grund av att det blåste så fruktansvärt mycket men det var värt det, glassen smakade väldigt bra. Vi cyklade nästan 2 mil så jag är lite stolt över mig själv.

Nu ikväll har vi tjejer varit hemma hos Frida. Hon hade fixat en massa god frukt, ost och kex. Efter det tittade vi på "Twilight" och åt en väldigt god blåbärspaj som hon hade gjort. Nu ska jag snart krypa ner i sängen för imorgon ska jag upp tidigt, jag och Frida ska ju iväg på vår lilla biltur i Arns fotspår, längtar!

Sov så gott!

På Café Mignon i lördags


Från dagens cykeltur


Min Mattias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0