Tiden räcker inte riktigt till

Just nu hinner jag inte blogga så mycket, jag jobbar mycket och tiden när jag kommer hem räcker inte riktigt till. I lördags var jag hos min chef i Glommen på middag och efter det var det dags för oss att besöka kräftfestivalen i Glommen. En väldigt trevlig kväll med mina kollegor blev det.

I måndags var jag på ätstörningsenheten, sista besöket innan sommaruppehållet. Det kändes bra och jag fick väldigt mycket positiva kommentarer om hur jag hade ätit veckorna innan och vikten hade även blivit lite bättre sen förra gången. Hon tycker fortfarande att jag äter för lite och att jag borde äta mer kolhydrater, jag äter mig nästan aldrig mätt. Nu ska hon ha semester och jag ska inte dit förrän den 24/8, det känns lite jobbigt men samtidigt så är det en utmaning.

Igår var jag på Harry´s med Mattias, Frida, Anna och Sabina. Vi åt en god middag, pratade och sen var det dags för bio. Vi såg den nya Harry Potter filmen.

Nu ska jag skunda mig iväg, ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0