Vilken kväll!

ÅÅ vilken kväll vi hade igår, så roligt och trevligt. När vi kom hem till Ann-Sofie fick vi en jättegod drink och lite tilltugg. Efter det var det dags för bad och bastu i deras relaxavdelning, det var så härligt och jag vill absolut ha en sådan relaxavdelning i mitt hus sen. Efter det åt vi en jättegod middag, hon hade gjort en tacopaj och en annan paj med bland annat fetaost, skinka och tomat. Sen blev det en massa prat och skratt. Till efterrätt fick vi vaniljglass med varma hallon, så enkelt men underbart gott. När vi ätit klart var det dags för att spela lite Buzz och Singstar och det gick sådär för mig men det var roligt. Klockan ett var det dags att åka hem för då kom taxin.

Idag har jag bara tagit det lugnt, är lite bakis måste jag erkänna. Om några timmar kommer Mattias hem och jag längtar. Nu sitter jag i soffan, tittar på tv och äter lite mörk choklad med hallon i. Imorgon är det sista lediga dagen och på tisdag börjar skolan igen. 

Här är hela gänget!
 

Relaxavdelningen
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0