Underbart väder

Idag är det underbart väder ut, solen skiner och himmelen är blå. Jag hade tänkt åka till Åsa idag och hälsat på min kusin och kusinbarn men det blir nog inte så. Ikväll ska jag och två tjejkompisar till Frida och äta lite mat och ha det trevligt.

Jag förstår mig inte på brevbärare just nu. Vi får ofta post som ska till en dam som bor i huset men några våningar upp och jag förstår inte hur det kan bli så. Hennes och mitt efternamn börjar på samma bokstav men så mycket mer likt är det inte. Läser inte brevbärarna vad det står på posten?

Om en stund ska jag försöka äta lite och sen ska jag nog ta en härlig, lång promenad. Halv sex ska vi på lägenhetsvisning, ska bli så spännande. Ha en trevlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0