Söndag

Ännu en helg är slut och en ny vecka väntar. Igår jobbade jag och sedan var det dags för fest hos Anna. På festen var vi ungefär tio stycken och vi satt och pratade, skrattade, drack och åt lite gott. Efter det åkte vi in till stan och gick till Oscar´s. Jag fick gå hem lite tidigare än de andra på grund av min mage, har lite problem med den ibland. Det var en trevlig kväll!

Idag har jag och Mattias varit på stan med Sara, Linn och Annika. Vi träffades och åt en god lunch på Mignon. Efter det gick vi hem, tog bilen och åkte till Kungsmässan i Kungsbacka. Jag köpte en lång svart kofta och Mattias köpte två jättefina ljusstakar till mig. Nu blir det mys i soffan. Ha en trevlig kväll!


Så här såg jag ut igår kväll

Tunika och jeans - Vero Moda
Örhängen - Ur & Penn

Hela gänget
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0