Onsdag

Idag hade jag ingen skola så jag, Madde, Anna och Sara åkte ner till skolan och kopierade lite böcker som vi ska ha nu i kursen. Det gick ganska bra, kopiatorerna krånglade inte så farligt mycket. Efter det blev det lunch på Ströget och jag åt en tacotallrik, det var så gott. När alla ätit upp åkte vi och hämtade Annas dotter på fritids och sedan åkte vi till ÖB och handlade lite smått och gott. Det blev även ett besök på Jysk.

Besöket på ätstörningsenheten igår gick bra och jag ska dit igen nästa vecka på återkoppling. Jag hoppas verkligen att allt kommer att lösa sig. Efter det tog vi en snabb sväng till Gekås och handlade bland annat lite ljus och skumtomtar. Igår kväll var vi på banken och pratade om bolån. Det var ett intressant och givande möte så nu får vi se vad som händer.

Imorgon är det skola igen men jag känner absolut inte för att sätta mig på en föreläsning i flera timmar. Under hösten har vi inte haft så många föreläsningar utan mycket praktiskt och det kommer jag att sakna.

Nu ska vi titta på film, det blir "Sällskapsresan". Vi skulle ha tittat på "Repmånad" men den fungerade inte. Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0