Lördag

Oj vad jag är dålig på att uppdatera men just nu är det lite mycket, jobb och annat som gör att jag hamnar efter. Jag ska försöka bättra mig!

Idag har jag jobbat och det var ganska lugnt, inte så mycket folk. Efter jobbet åkte jag och Mattias ner till stugan tillsammans med hans farfar. Där åt vi en god middag med hans föräldrar, det blev lax med potatis till varmrätt och fruktsallad till efterrätt. Efter maten tittade vi på "Stjärnorna på slottet", jag gillar det programmet.

Imorgon ska jag och Mattias hitta på något roligt tillsammans, vi har pratat om att ta en tur till Göteborg men vi får se vad det blir. Vi har haft så lite tid tillsammans nu den senaste tiden så det vore så mysigt att bara umgås vi två.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Dagens outfit


Klänning - Gina Tricot
Tights - Gina Tricot


Kappa - MQ
Stövlar - Din Sko
Halsduk - H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0