Jobb och plugg

Idag skulle jag ha jobbat mellan tio och två men det var så lite folk så jag slutade vid halv ett istället. Det var väldigt skönt! När jag kom hem började jag fixa och dona och nu är alla julsaker borttagna. Julgranen, stjärnan i fönstret och ljusstaken får stå kvar ett tag till. Det är skönt att få lite ordning igen, både i hemma och när det gäller allt annat. Jag har även varit duktig och pluggat lite, har ett arbete som jag måste lämna in så snart som möjligt.

Om en stund kommer Mattias hem och då ska vi åka ner till stugan och äta middag med hans föräldrar, de åker hem imorgon så det gäller att passa på att umgås.

Imorgon är vi lediga och vi ska bara ta det lugnt, så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0