Jag ber om ursäkt...

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen just nu, ska försöka bättra mig. Idag har jag varit på Gekås med min underbara vän Frida. Jag köpte lite nya dukar, lite ljus och annat fint att dekorera lägenheten med. Den här veckan är jag ledig från skolan, hade kursavslutning i måndags och den nya kursen börjar på tisdag. Just nu har jag många tankar och funderingar i mitt huvud och det handlar om vikt, mat, kroppen och lägenhet. Jag och Mattias bor i en etta på 39 kvm och det börjar kännas för litet, jag skulle så himla gärna vilja ha ett sovrum och ett kontor. Vi har börjat titta runt lite och letar efter en trea. Igår var jag och en av mina tjejkompisar och tittade på en i Apelviken och den är så fin och imorgon ska jag och Mattias iväg och titta på en annan. Vi får se hur det blir.

Jag har tidigare berättat att jag går på ätstörningsenheten här i Varberg och på tisdag är det dags för ett nytt besök och det skapar väldigt mycket känslor och tankar hos mig.

Imorgon ska jag kanske besöka min kusin i Åsa och på kvällen hoppas jag att det blir middag hos Frida. På fredag åker Mattias upp till Stockholm och jag ska sova själv hela helgen. Det känns lite konstigt men det ska nog gå bra. Jag lägger upp lite bilder senare på det jag köpte idag.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0