Ett nytt år!

Så var 2008 slut och ett nytt år tar sin början. Nyårsafton spenderade jag och Mattias i stugan på Södra Näs med Mattias föräldrar. Jag jobbade på dagen och det var inte så mycket folk. Efter det gick jag hem och gjorde mig iordning för kvällen. Kvällen blev väldigt lyckad. Till förrätt fick vi en avokado och laxröra på en brödbit och lite räkor. Till det drack vi en jättegod champagne, Pol Roger. Det var så gott! Till varmrätt fick vi oxfilé med klyftpotatis och sås och till det drack vi ett rött vin, Chateau de neuf de pap. Till efterrätt blev det panacotta med jordgubbar som jag hade gjort. Hela middagen var så trevlig och god! En mycket lyckad kväll!

Idag har vi varit ute och gått, ätit grönkålssoppa och varit en sväng till Falkenberg. Imorgon blir det jobb igen och sen får vi se vad som händer.

Just nu är jag så sugen på att åka någonstans, typ till Paris eller London. Det skulle vara så skönt att få komma bort några dagar men men det finns nog tyvärr ingen tid för det nu i vår. Jag ska hinna med jobb, skola och sen så har jag mina besök på ätstörningsenheten. Att börja skolan igen känns inte så lockande, helst av allt skulle jag vilja hoppa av skolan och börja jobba på Ur & Penn eller i någon annan butik men det är nog bäst att gå klart skolan i alla fall.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0