En underbar dag!

Idag har jag och Mattias varit i Göteborg. Vi har strosat runt på gatorna och tittat i affärer, det var så trevligt. Vädret var helt underbart, solsken, blå himmel och kallt. Det blev lite shopping också, ett par skor, lite underkläder och Mattias köpte en skjorta till sig själv och en portmonnä till mig, han är så gullig. På vägen hem besökte vi min kusin och mina två kusinbarn i Åsa. Lilla Alicia som är född 10 december 2008 var så himla söt och Emil som snart fyller två år var söt som vanligt. Jag blev lite sugen på att skaffa barn när jag höll i Alicia men det får tyvärr vänta lite. Jag och Emil lekte lite med hans leksaker, tittade i böcker och tidningar.

Nu ikväll har vi varit hos Mattias föräldrar och ätit lite och sedan har vi varit på Hajen och handlat. Om en stund ska jag krypa ner i sängen för imorgon är det jobb som gäller.

Ha en trevlig kväll!

Dagens outfit

Jeans - Vero Moda
Topp och kofta - JC
Halsband - Oxxo (MQ)
Stövlar - Din Sko

  

           
Portmonnä - Ordning & reda   Skor - Adidas (Nilson)


En god gärning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0