En bra dag!

Idag har jag och studiegruppen suttit i skolan och jobbat med våra enkäter som ska redovisas imorgon. Det gick ganska bra fast det är väldigt tråkigt men vi blev klara och imorgon gäller det. Efter skolan åkte jag hem för att fortsätta med hemtentan som ska in på måndag. Det har inte gått så bra men det löser sig nog, har lyckats skriva några rader i alla fall.  Jag tog en paus i pluggandet och gick ner på stan en sväng och där mötte jag Mattias. Vi gick in på MQ och han köpte ett par byxor till sig och en väska till mig. Jag är nog lite bortskämd av min pojkvän. Efter det åkte vi hem och där hemma fick jag en bukett med tio, stora, långa röda och helt underbara rosor, vad har jag gjort för att förtjäna denna kille?

Nu sitter jag här i soffan och ska titta på mitt favoritprogram, "Top Model 11", så himla kul att det har börjat igen. Efter det blir det mer plugg. Ha en trevlig kväll!





  

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är väldigt bortskämd! :-)

2009-01-09 @ 13:58:34
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Anna

Snäll pojkvän...håll hårt i honom :-)

2009-01-14 @ 18:02:26
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0