Äntligen fredag!

Äntligen fredag och helg igen, så härligt. Tyvärr blir det ingen lugn helg för min del, jag ska jobba både lördag och söndag. Idag skulle jag ha varit ledig men sju i morse ringde chefen, hon hade blivit sjuk och undrade om jag kunde jobba och självklart kunde jag det. Så det var bara att ställa klockan, somna om en stund och sedan upp och göra iodrning sig. Jag öppnade och stängde och så blir det på lördag och söndag också. Efter jobbet gick jag och Mattias till Kvantum och köpte lite mat, det blev tacos och det var så gott.

Igår var jag, Mattias, Madde, Anna och Henrik på Cheers and Beers här i Varberg. Det var en stand up kväll med komikerna Robin Paulsson och Hasse Bronten. Det var väldigt bra men så himla mycket folk, en riktigt trevlig kväll. 

Idag kom det en present på posten, Mattias hade beställt en väska åt mig som jag hade pratat om, den är från Friis & Company, den är så himla fin.

Nu ska jag titta på Let´s Dance. Ha en trevlig kväll!

Här är väskan

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0