Vilken helg

Denna helg har det bara varit jobb för min del. Det har varit mycket att göra men det är bara roligt. Idag har jag jobbat helt själv, jag var lite nervös innan men när jag väl öppnade butiken och folket kom så gick det jättebra. Det var riktigt roligt att jobba själv och känna att man klarade det.

Igår efter jobbet gick jag och Mattias till Cheers & Beers och åt en god middag, det blev hemlagad hamburgare, så gott!

Imorgon och resten av veckan är det praktik som gäller och jag ska till ett helt nytt ställe, en "I ur och skur"-förskola. Det ska bli jätteroligt. Jag ska också jobba lite i veckan.

Nu ska jag kika lite på tv och sedan krypa ner i sängen. Ha en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0