Melodifestival!

När jag vaknade imorse hade jag så ont i halsen och det har hängt kvar hela dagen så jag håller nog på att bli förkyld eller något sånt. Idag har jag jobbat och det har varit ganska mycket folk. Efter jobbet åkte jag och Mattias och storhandlade på Hajen, det blir så dyrt att småhandla på Kvantum nästan varje dag så nu är det dags att börja handla en gång i veckan på Hajen igen. Till middag blev det ugnsstekt lax med potatis, romsås och sallad, det var så himla gott! Nu är det äntligen dags för melodifestivalen! Min kollega på jobbet hade varit på genrepet igår i Göteborg och det hade varit väldigt bra.

Imorgon är vi lediga och jag hade tänkt att vi skulle koka lite varm choklad, göra smörgåsar och ha en liten picknick på några klippor men jag vet inte om det blir så. Vädret idag har inte varit så roligt och det blir det nog inte imorgon heller så det blir nog bara en lugn söndag hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0