Fredag

Ännu en vecka är snart slut och den här veckan har gått så otroligt fort men det har varit en väldigt rolig vecka. Jag har verkligen trivts på min nya praktikplats och jag ser fram emot pratiken senare i vår då jag ska vara där i 5 veckor. Idag efter praktiken skyndade jag mig hem, bytte om och efter det mötte jag Frida på stan. Vi tog en fika på Ströget och sedan gick vi en sväng på stan, det var väldigt trevligt. På vägen hem stötte jag på Jessica som bodde i studentkorridoren samtidigt som mig, vi pratade en stund och det var väldigt kul att se henne. Vi ses inte så ofta nu för tiden.

I onsdags var jag och Mattias på bio och såg Wallander - Hämnden. Den var väldigt bra och jag kan verkligen rekommendera er att se den om ni gillar de tidigare filmerna. Imorgon är det jobb som gäller och sen får vi se vad som händer, det är ju första deltävlingen i melodifestivalen så det kanske blir en lugn kväll hemma.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0