Alla hjärtans dag!

Nu ska jag äntligen försöka berätta om vår underbara helg. Efter jobbet i lördags gick jag hem, vi packade väskan och åkte iväg till Strandbaden i Falkenberg. Vi fick vår nyckel och gick till rummet. När jag steg in i rummet var det som att stiga in i en dröm. Över hela sängen låg det röda rosenblad, jag blev så himla glad att jag nästan började gråta. Mattias hade ringt till hotellet någon dag innan och bett dem att ordna det. På sängen låg också två morgonrockar och varsitt par tofflor. I rummet fanns också ett litet bord och på det stod det en vas med två röda rosor, två champangeflaskor och ett stort fat med frukt och choklad på, helt underbart. Något annat som också var underbart var den havsutsikt vi hae från vårt rum, så himla fint.

Vi gjorde oss iordning, drack lite champange och åt lite choklad. Sedan tog vi en taxi in till stan och åt en jättegod middag på Restaurang Laxen. Det blev lite lax till förrätt, oxfilé och rotfruktsgratäng till varmrätt och glass med mintchokladsås till dessert. Jag kan verkligen rekommenadera er att göra ett besök där, väldigt god mat, trevlig atmosfär och trevlig personal. Sedan gick vi hem och bara myset.

På söndagen tog vi en lång sovmorgon och vid elva gick vi och åt frukost. Det blev mycket smått och gott och man gick inte därifrån hungrig direkt. Sedan la vi oss och vilade en stund för att sjunka frukosten lite. Efter det tog vi en härlig promenad längs med stranden. Vid fyra, halv fem packade vi våra saker och åkte hem.

Det var en sån himla mysig helg och allt var så fint. Jag kan tänka mig att göra om det nästa alla hjärtans dag också!

Lite bilder

    
                              
                                                
     

Kommentarer
Postat av: frida

åååh herregud så mysigt ni verkar ha haft det! :)

2009-02-19 @ 21:16:07
URL: http://fraajda87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0