En härlig söndag!

Så var den första deltävlingen i melodifestivalen avklarad och det finns mycket att säga om den men det överlåter jag till andra. De låtar som jag gillade mest var Alcazars och Marie Serneholt, det var fart i dem och det gillade jag. Emilias låt var väldigt fin och hennes klänning skulle jag gärna vilja ha.

Idag tog jag och Mattias sovmorgon, vädret var tråkigt och jag har blivit förkyld så det var inte så lockande att gå upp. Efter frukosten började solen titta fram och helt plötsligt var det underbart väder så vi tog en promenad. När vi kom till torget köpte vi varsin varm choklad och varsin munk och satte oss i solen och njöt. Det var så himla härligt och det kändes nästan som en vårdag! Efter det gick vi hem, tog bilen och åkte en sväng. När vi kom till Åkulla blev det vinter igen, det var så himla mycket snö.

Nu har vi just ätit lite mat och om en stund ska vi gå på bio, vi ska se "Australia". Ha en trevlig kväll!

Härlig bilder tagna idag, jag längtar efter våren!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0