Måndag

Vart tar tiden vägen, det är redan julafton på torsdag och på onsdag åker jag hem till min familj i Enhörna. Det ska bli så mysigt och jag längtar så efter dem. Idag har jag jobbat och vi hade en hel del att göra men det är så det ska vara. Innan jobbet han jag även göra ett besök på gymmet där jag gick på löpbandet en stund.

Igår snöade det här men tyvärr kom det inte så mycket. Jag och Mattias hade en sån mysig dag igår så vi bestämde oss för att byta julklappar som ett perfekt avslut på dagen. Av mig fick han en svart skjorta som satt väldigt bra och jag fick ett silverarmband från Thomas Sabo, det var så himla fint. Glögg, fina juklappar, julgran och snö, det kunder inte bli bättre.

Om en stund ska jag följa med Mattias ner till stugan och klä granen där. Imorgon är det jobb som gäller och pepparkaksbak.

Ha en fortsatt trevlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0