Jag ber om ursäkt...

Jag ber om ursäkt för den väldigt dåliga uppdateringen, det har varit annat som har kommit före. Min och Fridas tripp till Stockholm och galapremiären var väldigt trevlig trots otur med tåg. Vi valde att ta det gamla, sega tåget eftersom det var billigare men aldrig mer säger jag. Det var bland annat smutsigt och på vägen upp började det brinna i en vagn vilket gjorde att vi blev lite sena. Det var ingen fara men otur. När vi åkte hem kunde de inte köra tåget i normal fart eftersom det var något fel på en vagn. Vi var så trötta på dessa tåg när vi kom hem. Filmen var så bra och vi planerar att gå och se den snart igen. Efterfesten var tyvärr en besvikelse tycker jag, maten var sådär och det var inte mycket folk. Hotellet var väldigt bra och det låg centralt. 

I skolan är det full fart, vi sitter i där varje dag och skriver på examensarbetet. Vi har haft några motgångar men det går ändå framåt. 

Igår var Anna, Sara, Madde, Frida och Sabina här. Vi drack glögg, åt ost och kex och drack lite mer gott. Det var väldigt trevligt och väldigt djupa samtal. Kändes bra att få visa min fina lägenhet. 

På söndag fyller jag år så därför ska jag och Mattias gå ut och äta i kväll och det blir grekiskt. Det blir nog en tur till Gekås i helgen också. 

Nu ska jag göra iordning mig och sen gå på stan med mina vänner. Ha en trevlig dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0