En sten har lättat från mitt hjärta

Jag och min vän Madde är äntligen klara med vårt arbete eller vi blev det i början av veckan. Det är helt underbart och nu känns hjärtat mycket lättare. Nu ska vi bara vänta till den 11:e eller 12:e januari då det ska opponeras för att sedan bli godkänt eller ej. Jag tror på vårt arbetet och tycker att det blev bra, visst det kan alltid bli bättre men jag tycker att vi har jobbat bra. Den 15:e januari har vi vår examensfest och det ska bli så kul, längtar. 

Ute skiner solen och det är kallt och det känns verkligen att julen snart är här. Idag är jag helt ledig från jobb och skola och passar på att göra lite fint här hemma och funderar på att ta fram lite tomtar. Ikväll ska jag och några vänner hem till Frida på lite mys. 

Hur jag mår just nu växlar väldigt och det påverkar de runt omkring mig. Jag hoppas att mina nära och kära orkar stå ut med mig och jag hoppas att det blir bättre efter jul och nyår. Jag har gått på ätstörningsenheten i lite mer än ett år nu och det känns som att det har gått åt rätt håll sen jag började där. Nu ska jag tänka positivt och försöka slå bort de negativa tankar som dyker upp och njuta av den tiden som kommer nu.

Nu ska jag gå ut och njuta av solen.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0