Tisdag

Jag vet att det var ett tag sedan jag skrev ett nytt inlägg men tiden räcker inte riktigt till nu på sommaren. Sist jag skrev var mina föräldrar på väg hit och det var så roligt att träffa dem. Vi åt gott, skrattade och hade trevligt tillsammans. Tyvärr var vädret inte så bra, inget strandväder men vi hittade på andra saker. Tiden går fort och veckan bara rann iväg och det kändes tungt när de åkte hem.

Efter det har jag jobbat, myst med Mattias och träffat mina vänner. I torsdags var jag och några tjejekompisar hemma hos Anna och sedan gick vi ner till Societen. Där dansade vi och hade det trevligt.

På fredag åker jag och två kollegor på kryssning till Helsingfors, vi kom tvåa i en tävling som vi hade i julas. Det ska bli så himla roligt men jag är lite nervös inför båtresan, jag hoppas att det inte kommer att gunga alltför mycket.

Lite bilder
           
Poängpromenad i Espevik            Äskhults by

                       
Pappa, faster Gudrun och Mattias på Bodegan

                      
          Jag, Bengt och Mamma på Bodegan

                   
    Susanne och morbror Leif på Tre toppar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0