Söndag

Så är helgen snart slut och den har varit lugn. Ifredags var jag hos Anna på party och det var trevligt, tyvärr var jag inte på partyhumör så jag åkte hem ganska tidigt. Igår jobbade jag och sen hade vi en lugn kväll hemma. Idag har jag bara tagit det lugnt, gått en promenad och njutit av min lediga dag, det har varit väldigt skönt.


Imorgon kommer de efterlängtade pengarna från CSN och då blir det en tur till Gekås med Frida. Men innan det ska jag till ätstörningsenheten och det ska bli så skönt att få komma dit och prata. Det går ganska bra med maten just nu, jag tycker att jag sköter mig och är duktig. Jag behöver dock prata med henne om en annan jobbig sak och det ska bli skönt att få göra. På onsdag börjar skolan igen och det med blandade känslor, hade gärna fortsatt jobba på Ur & Penn och skippat skolan men det är väl bara att stå ut.


Ha en fortsatt trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0