Första dagen i skolan och shopping

Idag var det första dagen i skolan och det var roligt att träffa alla. Det var dock inte lika roligt att sätta sig i föreläsningssalen och försöka koncentrera sig så här efter sommarlovet. Efter skolan tog jag och min vän Madde en sväng på stan. Jag har länge velat åka till Kungsmässan i kungsbacka men har inte haft så mycket pengar men nu har pengarna från csn kommit och lönen. Så när jag kom hem tog jag bilen och åkte dit. Det var riktigt trevligt att gå där en stund bara för mig själv. Jag hade hoppats på att hitta en massa fina toppar på Zara men tyvärr så hade de inte så mycket. Istället köpte jag lite underkläder på Lindex och ett linne på H&M.

Om en stund ska jag iväg och träna, det blir powerstep 30 min idag. Imorgon är jag lediga från skolan så då ska jag passa på att jobba på Ur & Penn. Ha en fortsatt bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0