En härlig dag

Än så länge har jag haft en härlig dag. Besöket på ätstörningsenheten imorse gick bra och det var skönt att få prata lite. När det gäller ätstörningen går det framåt och både hon och jag tycker att jag bli starkare. Jag har inte ångest lika ofta och behovet av att väga mig är inte lika starkt längre, det känns som att det börjar ljusna. Tyvärr är det andra saker i mitt liv som är jobbiga just nu och jag vill helst inte gå in på dessa men det var något som hon kunde hjälpa mig med och som jag kunde prata om med henne, besöket gav mig mycket.

Efter det åkte jag och Frida till Gekås och shoppade. Det blev även lunch där, en räksmörgås och blåbärspaj med vaniljsås. Nu tar jag det lugnt och senare ska jag iväg och träna, det var ett tag sen och just nu känner jag mig väldigt motiverad.

Lite bilder på det jag köpte

En röd väska, härligt med lite färg!


Nya kollegeblock till skolan, en ny parfym Britney Spears Fantasy Midnight och lite annat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0