Skärtorsdag

Vad tiden går fort, det är redan april och påsk! Igår kväll var jag och några vänner hemma hos Madde. Vi drack lite gott och pratade en massa, en mycket trevlig kväll!

Idag skiner solen och det är underbart väder ut, en perfekt dag för att börja med vårskorna. I veckan har jag varit i skolan och sen har jag inte gjort så mycket. I tisdags var jag och Mattias på Friskvågen och tränade. Vi testade core för första gången och nu har jag världens träningsvärk i magen men det är ju skönt att veta att träningen tog. Jag ska försöka fortsätta med core för jag gillade det.

Ikväll någon gång kommer mina föräldrar ner och jag längtar! Det blir bara jobbigare och jobbigare att bo så lång ifrån dem och min lillebror. Min lillebror följer tyvärr inte med hit denna gång och det är synd men han fyller snart 20 år och då ska vi åka upp och fira honom. Så vi ska spendera hela påsken till att måla hela lägenheten och det ska bli så kul att få det fint här. Jag är så tacksam för att mina föräldrar vill hjälpa oss! På påskafton ska jag jobba och jag öppnar och stänger.

Nu ska jag göra iordning mig, Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0