Lägenheten är klar!

I tisdags förmiddag blev målningen av lägenheten klar och efter det var det bara att ställa alla saker på plats. Det är så fint här nu! Jag är så tacksam för att min föräldrar ville hjälpa oss, vi hade inte klarat det utan dem. När vi ändå höll på och mål så passade jag på att måla min byrå som jag har i vardagsrummet och så målade pappa våra balkongdörrar. Dörrarna var alldeles gula och smutsiga men nu är de så fina! Jag längtar efter att få visa mitt hem för mina vänner.

Just nu sitter jag i soffan och vilar lite, har åkt på en förkylning och senare ikväll ska jag hem till Anna. Imorgon ska jag på begravning, det är Mattias farfars "flickvän" som tyvärr har gått bort. Känner mig lite nervös, det är ju alltid jobbigt att gå på en begravning men jag är glad att jag har Mattias.

Påsken har varit väldigt bra och det har varit så roligt att ha mamma och pappa här. I lördags var vi hos min faster i Kinna på middag och min kusin och kusinbarn var där, Emil och Alicia. Det var så treligt och roligt att träffa dem. Alicia som föddes den 10 december bara växer och växer och Emil har just fyllt 2 år och orden bara bubblar ur hans mun. I söndags var vi på middag hos Mattias föräldrar och det var väldigt trevligt.

Nu ska jag äta lite mat. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0