En härlig dag!

Trots en lång föreläsning idag så har dagen varit härlig. Halva dagen var det underbart väder, sen kom molnen, dimman och kylan. Efter skolan gick jag och Frida till Mignon och tog varsin tropisk smoothie, den var väldigt god men dyr. Efter det plockade Mattias upp mig i stan och så åkte vi en sväng till stugan på Södra Näs och sedan åkte vi och handlade lite inför kvällen. Om en stund kommer mina föräldrar och jag har förberett lite smått och gott som vi ska äta och sedan blir det till att sätta igång med lite spackel och sånt.

Ha en trevlig kväll!

Dagens outfit - byxorna köpte jag igår på Gina Tricot.
  

Visst ser det gott och mysigt ut
 

Det här kortet framkallade jag åt Mattias i födelsedagspresent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0