Trött!

Denna dag har varit väldigt lång och tyvärr så var inte föreläsningarna idag så givande. Just nu känner jag mig förvirrad när det gäller skolan, det är mycket som ska göras och instruktionerna är otydliga. Jag kom hem vid halv sex idag och då var pojkvännen redan hemma. Vi hade bestämt att vi skulle äta falukorv i ugn men det blev ändrat, vi gick ut och åt istället. Det blev förrätt, varmrätt och dessert, så gott! Jag köpte en mössa/hatt idag på lunchen, lägger upp en bild på den samt en på den stickade tröjan jag köpte i Göterborg i lördags.

Nu på kvällen har jag kollat på Top model och pratat i telefon med min mamma. Det är så mycket strul med min dator som jag fortfarande inte har fått tillbaka och jag blir så trött. Nu ska vi snart krypa ner i sängen och imorgon väntar en ny dag på förskolan.

Dagens outfit


Stickad läng tröja - Mango
Tights - Gina Tricot
Stövlar - Din sko

Dagens inköp, mössa/hatt från Åhléns



Ha det så bra, sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0