Praktik

Idag gick jag upp tidigt för att gå till min praktikplats. Jag ska vara där några dagarna nu i höst, först för att observera rörelsestunder och sedan ska jag hålla i två. Det var väldigt kul att komma tillbaka, träffa alla barn och även de nya barnen. Gårdagen var lugn och skönt, pluggade inte så mycket som jag hade tänkt och det blev en lång promenad.

Imorgon är jag ledig igen och då ska jag klippa mig, både luggen och resten av håret. Sedan ska jag försöka vara duktig och plugga, har ett litteraturseminarium som jag måste skriva ett paper till.

I helgen ska jag till Göteborg och träffa några tjejkompisar. Ha en fortsatt bra dag.

Kommentarer
Postat av: Frida & Fabulous

Vad mysigt att träffa barnen! Jag saknar mina... Madde frågade om tjejkväll 27/9, men Fredrik ska ha kalas då :( Så himla trist!

2008-09-10 @ 18:20:17
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0