Plugg plugg

En ny vecka och dags för skola igen. Idag har vi varit i skolan och det har varit en väldigt bra och givande dag. Det är ganska mycket som ska göras nu, grupparbeten, litteraturseminarium och andra arbeten som ska in. Tills på fredag ska jag skriva 6,5 sida och jag har knappt börjat, inte så bra men det löser sig nog. Så varje kväll denna vecka kommer jag att ägna mig åt att läsa och skriva, förhoppningsvis.

Om en stund ska jag laga lite mat och idag blir det en chili - och räkpaj, väldigt gott och enkelt. I fredags ringde min chef från Ur & Penn och erbjöd mig att jobba ca 2 eftermiddagar i veckan. Jag blev jätteglad, det är alltid roligt att jobba och att få lite extrapengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0