Nyklipp och Göteborg

Igår på min lediga dag var jag till frissan och klippte mig. Hon kommenterade mina lockar och tyckte absolut att jag skulle vara stolt över dem och inte platta håret. Hon klippte luggen, topparna och så klippte hon upp håret lite. Anledningen till att hon klippte upp det var för att få volym och för att få fram lockarna bättre. Jag blev jättenöjd och nu ska jag börja ha lockigt lite oftare. Hon sa även att det var inne med lockar i höst :)

Idag har jag varit i skolan och vi har haft lite utomhusaktiviteter. Vi fick prova på några riktiga utmaningar, En var att man skulle klättre upp för en stege som stod lutad mot ett träd. Drygt 6 meter upp i luften låg en stock mellan två träd. Med hjälp av stegen klättrade man upp dit och sedan skulle man gå balansgång på stocken. För att komma ner var man tvungen att hoppa rakt ut i luften och ner på marken. Man hade sele på sig och var säkrad med en lina som läraren höll i. Det var fruktansvärt men jag gjorde det ändå och jag är så stolt över mig själv. En annan var att man skulle åka linbana högt uppe i luften och det var så himla kul.

Nu ska jag snart gå ner till tåget för att åka till Göteborg och mina tjejkompisar. Ikväll blir det filmkväll och imorgon ska vi gå en sväng på stan.

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0