Ny vecka

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. I lördags var vi till Ikea och besöket där var väldigt trevligt. Vi började med att äta en god lunch och sedan gick vi runt och tittade på alla fina saker. Vi köpte en byrå, lite ljus, några ljusstakar och annat smått och gott. Sedan tog vi en tur med bilen inne i Göteborg och efter det åkte vi hem. Att sätta ihop byrån tog lång tid, pojkvännen höll på hela kvällen. Jag har inte riktigt vant mig vid byrån än men det gör jag så småningom.

På söndagen sov vi länge och sen tog vi det lugnt. Pojkvännen klippte gräset och jag försökte plugga lite. På eftermiddagen var vi till Hajen och storhandlade och sedan åkte vi hem och åt tacos. När vi åt råkade jag spilla ut en hel burk med örtmarinerade vitlökar över hela golvet, lite av tapeten, ena gardinen och mina kläder. Det var inte roligt, i synnerhet inte för min pojkvän som fick skura golvet :)

Idag har vi varit i skolan och det har varit en rolig dag. På morgonen hade vi idrott och då spelade vi bland annat volleyboll, så himla kul. Nu har jag nyss gjort klart en skoluppgift som ska lämnas in imorgon, så skönt.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Lite bilder på den nya byrån




Kommentarer
Postat av: Frida & Fabulous

Ajaj, otur att det var vitlök också. Byrån ser ju jättefin ut (vi har en likadan, haha)! Syns imorgon!

2008-09-24 @ 12:49:18
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0