Nu har jag varit duktig

Så var det en ny vecka och dags för skola igen. Idag har vi haft idrott i 3 timmar och det var mycket bollspel, bland annat volley boll. Det var kul och skönt att få röra på sig. Imorgon ska vår studiegrupp hålla i en äventyrsdag för 21 barn och innan vi åkte hem idag var vi och kollade in stället där vi ska ha den. Den kommer att bestå av olika stationer där barnen ska lösa olika uppgifter. Jag är väldigt nervös men det ska ändå bli väldigt kul.

När jag kom hem gick jag till gymmet och där har jag inte varit på några månader. Nu är jag helt slut och väldigt stolt över mig själv. Om en stund ska jag laga lite mat och sedan får vi se vad kvällen bjuder på.

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0