Lördag

Vad härligt det är med helg! Igår var det en lugn dag, jag var på stan en sväng och sedan gick jag en lång promenad, det var så skönt. På kvällen åt vi tacos, tänk att det kan vara så gott och sedan var det dags att vara duktiga. Vi städade, tvättade och sedan blev det mys i soffan.

Idag tog vi sovmorgon och om en stund ska vi åka till Falkenberg. Men innan det ska vi hämta mina pumps som jag har haft inne på lagning och sedan mina stövlar som jag beställde förra veckan. Har gått och längatat efter att de ska komma. Halv fem idag kommer tjejerna från Ur & Penn hit och det ska bli så trevligt.

Vädret idag hade kunnat vara bättre, det regnar och är mulet men men.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0