En väldigt bra helg

I fredags åkte jag till Göteborg och kom hem igår kväll. Framme i Göteborg mötte jag två tjejkompisar på stationen och sedan gick vi till en mysig restaurang och åt lite mat. Jag åt en caesarsallad och till dessert blev det en mjukglassbuffé. Det var otroligt gott och jag tänker besöka den restaurangen fler gånger. Sedan åkte vi hem till en av tjejerna och där spelade vi Singstar och Buzz. Jag var ingen höjdare på något av det men det var kul ändå. På lördagen sov vi länge och sedan åkte vi in till stan där vi gick lite i affärer och mötte en tredje kompis. Det blev lunch på McDonalds och sedan åkte vi hem. När vi kom hem började tjejerna att göra sig iordning för förfest och utgång medan jag tog tåget tillbaka till Varberg. Det var så kul att träffa tjejerna och jag hoppas att vi kan ses snart igen. Jag shoppade lite i Göteborg, det blev ett linne från H&M Trend och en stickad lång tröja från Mango.

Idag har jag och pojkvännen varit på Gekås och shoppat lite. Det var väldigt mycket folk där vilket gjorde att vi inte var där så länge. Nu sitter vi i soffan, pojkvännen jobbar lite och jag försöker plugga.

Dagens outfit


Linne - H&M Trend
Jeans - Gina Tricot
Stövlar - Din Sko
Smycken - Ur & Penn

Stövlarna jag beställde från Din Sko

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så snyggt linnet blev på! Bra köp;)

2008-09-14 @ 21:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0