En ny dag!

Idag är det äntligen fredag och snart helg. Jag är ledig idag och även imorgon, så skönt. Jag har inget speciellt att göra idag, det blir kanske en sväng ner på stan och sedan en promenad. Ute skiner solen och det ser ut att vara en härlig dag. Just nu tycker jag att det är svårt att veta vad man ska ta på sig när man går ut, antigen så blir det alldeles för varmt eller kallt. Det är också svårt att veta vad man ska ha på fötterna, det känns för tidigt att börja med stövlar men det kanske det inte är? Kan man ha öppna skor nu i september eller inte? Stora problem : )

Nu ska jag göra iordning mig. Ha en bra dag!

Jag vill passa på att tacka mina tre bästa vänner, nu känns saker och ting lättare och en början på något mycket bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0