En givande dag

Idag gick jag upp kvart i sex, alldeles för tidigt enligt mig men vi började kvart i nio och det var min tur att köra idag. Föreläsningen var faktiskt givande och på studiegruppsmötet fick vi mycket planerat. Att pendla till Borås är mycket lättare när man kör, resan dit och hem känns inte alls lika lång som när man sitter bredvid.

Vi har just kommit hem från en lång promenad. Det var en sån härlig kväll, alldeles vindstilla och ljummet i luften. Nu sitter vi i soffan, har tänt lite ljus och ska titta på en film som heter Transporter. Jag vet inte alls vad det är för film så det blir spännande. Imorgon är jag ledig och jag ska försöka plugga lite, vi får se hur det går.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0