Båstad, Hovs hallar och Torekov

VIlken härlig dag vi har haft. Först åkte vi till Båstad och där promenerade vi lite bland alla fina hus och längs strandpromenaden. Det var väldigt fint där och jag kan verkligen tänka mig att åka dit en varm sommardag. Efter det åkte vi en mysig och fin väg till Hovs hallar och det var så fint där och utsikten över havet var enorm. Där låg även en restaurang och där åt vi en god sillunch, så gott. Sedan gick vi en stig ner mot havet och det var så häftigt med alla klippor. Efter det åkte vi till Torekov och kikade i några mysiga affärer och tittade på söta små hus. Det blev också ett beök hos pojkvännens syster i Halmstad.

Imorgon är det skola igen och på kvällen ska jag försöka ta mig till gymmet och träna lite.

Lite bilder från idag

     

Dagens outfit


Jeans (nya) - Vero Moda
Skjorta - H&M
Stickad tröja (ny) - Esprit
Stövlar - Din Sko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0