Volleyboll och Body pump

En ny vecka och den började med idrott i tre timmar. Idag hade vi besök av en tjej från Svenska volleybollförbundet. Hon visade oss olika sätt att spela med barn på och det var väldigt kul. Vi fick med oss lite saker också, en volleyboll, två DVD-skivor och två häften med övningar, regler och instruktioner. Efter det hade vi studiegrupp där vi satt och planerade en enkät.

Jag har ju tränat Body pump nu några veckor och tycker att det är jättekul. Jag har försökt få med pojkvännen men inte lyckats men idag följde han med. Han kämpade på bra och nu är han helt slut.

Just nu är livet inte lätt, jag mår sådär och har många tankar i mitt huvud. Jag försöker kämpa för att komma ur det här men det är inte alltid lätt. Jag är väldigt glad att jag har min familj, pojkvän och vänner som stöttar mig.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0