Träningsvärk!

Idag är det äntligen fredag och snart helg. Igår när jag vaknade så blev jag så glad över att jag inte hade någon träningsvärk, bara lite i armarna men ju längre dagen gick ju mer träningsvärk fick jag. Idag har jag så himla ont i mina ben, kan knappt böja mig eller gå. Så där fick jag för det men det är skönt att det känns att man har tränat. I lägenheten är det fortfarande ett kaos men idag ska de nog bli färdiga eller de ska i alla fall börja tapetsera. Det ska bli så skönt när det här är över.

Idag är jag ledig från skolan så då passar jag på att jobba på Ur & Penn. Det är skönt med lite omväxling. Om en stund ska jag iväg till en tjejkompis så att jag slipper vara här i kaoset. Ikväll ska jag hem till samma tjejkompis på lite tjejmiddag och skvaller, det ska bli så trevligt. Pojkvännen ska ut med jobbet och fira av honom. Han har fått ett nytt jobb fast inom samma företag.

Ha nu en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0