Söndag och Gekås

Idag har det varit underbart väder, soligt och ganska varmt. Vi hade tänkt åka och hälsa på min kusin och kusinbarn i Åsa idag men de var lite sjuka så vi åkte till Gekås istället. Det var otroligt mycket folk där och det var jobbigt att gå runt, vi blev bara irriterade. Men trots allt folk så hittade jag en jacka, en väska och lite annat smått och gott.

När vi kom hem tog vi en lång promenad längs havet och det var väldigt mysigt. På vägen hem gick vi förbi Kvantum och handlade lite middag och annat. Det blev grillad kyckling, tzatziki och sallad, det var så gott. Jag köpte även lite köttfärs och gjorde köttfärssås och spagetti, det blev fem matlådor av det.

Igår efter middagen gick vi hem till pojkvännens farfar och tittade på "Stjärnor på is". Imorgon är det skola igen och sedan ska jag träna Body bump.


Bilder på den nya jackan och väskan




Kommentarer
Postat av: frida

gud vilken snygg jacka - är den från gekås? :)

2008-10-14 @ 19:11:02
URL: http://fraajda87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0