Söndag, bakning och kalas

Snart är helgen över men innan det är det mycket som ska göras. Idag ska vi på kalas, pojkvännens pappa fyller år och till det har jag bakat tre sorters småkakor. Det blev en chokladkaka, kolasnittar och hallongrottor. Hallongrottorna blev helt misslyckade så de fick jag göra om och då blev de nästan perfekta. Senare ska vi även äta middag med pojkvännens familj.

Igår jobbade jag och sedan var vi hos pojkvännens familj. Vi fikade lite och sedan åt vi middag, det var så gott! I fredags kväll hade jag och några tjejkompisar en tjejkväll. Det blev mycket prat, god mat och lite grönsaker och dipp. Det var så trevligt.


Jag skrev tidigare ett inlägg om vinnaren av Top model och jag menade inte att jag ville bli modell. Men hon som vann är inte trådsmal men tror på sig själv. Whitney ser sig själv som vacker och det inspirerar mig, det vill jag också kunna.

Ha en fortsatt bra söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0