Plugg plugg

Igår var jag ledig från skolan och då spenderade jag dagen på campus tillsammans med en tjejkompis. Vi satt där och pluggade till tentan som vi har på torsdag. Vi var där från halv elva till halv fem. Idag har vi också pluggat hela dagen, från halv tio till halv sex. Jag är så stolt över oss båda och jag har aldrig pluggat så mycket känns det som. Jag hoppas att något av det har fastnat.

Efter pluggandet var jag på möte på Ur & Penn. Vi fick lite information om saker som kommer att ske den närmsta tiden och även vad vi ska koncentrera oss på vid försäljning. Det bjöds på lite smått och gott, ost, kex och lite godis.

Imorgon ska vi till skolan igen och sedan blir det mer plugg inför tentan. På fredag ska vi ha lite tentafest och även gå ut.  Idag har jag också bokat biljetterna hem till jul, det blev inte billigt men men...

Kommentarer
Postat av: Mickis

Woho, vart på min lägenhetsvisning idag!! Gud så fint jag kommer bo :) Du ska få se bilder sen.



Vilka datum är du hemma under julen?

Kram

2008-10-28 @ 21:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0