Lördag

Vad skönt det är med helg! idag har jag jobbat och det var ganska mycket att göra. Efter det gick jag och pojkvännen en sväng på stan men det blev inte mycket shoppat. Pojkvännen köpte ett par snygga vinterskor från Björn Borg och jag var ute efter en kläning eller någon fin lång kofta. Men det blev inget av det. Jag är inne i en period då jag inte hittar något alls, inget passar. Det påverkas nog också av hur jag mår och just nu har jag det lite jobbigt. Det blev också en fika på Café Mignon. Jag drack en varm choklad och det så var så gott.

Idag är det också en speciell dag, jag och pojkvännen firar 1 år och 11 månader. Ikväll blir det färska räkor till middag och sedan mys framför tv:n.

Häromdagen fick jag ett påslakansett av min pojkvän, jag hade spanat in det ett tag och så låg det där på sängen när jag kom hem. Så här blev det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0