Kaos i lägenheten just nu

Idag är jag ledig och det är så härligt men tyvärr så fick jag ingen sovmorgon. Kvart över sju i morse kom målarna som ska göra iordning vårt kök och en vägg i det stora rummet. Så i vår lägenhet är det ett kaos just nu, möbler och grejer overallt men som tur är så slipper jag vara där pch se allt. Idag spenderar jag dagen i pojkvännens och hans familjs sommarstuga på Södra Näs. Här är det så lugnt och skönt. Jag hoppas verkligen att det blir bra med den tapet som vi har valt till köket, det är så spännande.

Senare idag ska jag träna och jag ska testa Body pump. Jag är lite nervös men samtidigt så ska det bli väldigt kul.

Ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0