En mysig dag

Det är så skönt att vara ledig! Igår var en väldigt mysig dag. På förmiddagen var jag på stan och åt frukost/lunch med två tjejekompisar. Det var en mycket trevlig pratstund och efter det åkte vi ner till skolan för att kopiera lite. I vår kurs just nu håller vi på med en undersökning och då ska vi lämna ut enkäter till olika förskolor. När jag kom hem igen försökte jag plugga men jag fick tyvärr inte så mycket gjort.

Igår fick jag även något som jag länge väntat på, Sex And The City The Movie och det gjorde min dag till en mycket bra dag. Jag tycker att den är så bra!


Idag har jag varit en sväng till förskolan och lämnat enkäterna. Jag hoppas att svaren blir intressanta. Just nu sitter jag och försöker skirva lite på litteraturseminariet som vi har på fredag. Det går ganska bra och jag hoppas verkligen att jag hinner klart. Jag känner mig inte så motiverad just nu och det kan också bero på att jag har så mycket annat som jag tänker på. Senare ska jag ta en promenad i det underbara vädret som är.


Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0